Adresa:
Pustověty 62
270 23 p. Křivoklát
Telefon: +420 313 533 794
E-mail: obec.pustovety@seznam.cz
Úřední hodiny:
Středa: 17:00 - 18:00
Czech Point
CZECH POINT, tedy Český Podací Ověřovací Informační Národní Terminál, je projektem, který by měl zredukovat přílišnou byrokracii ve vztahu občan - veřejná správa.
Czechpoint bude sloužit jako asistované místo výkon veřejné správy, umožňující komunikaci se státem prostřednictví jednoho místa tak, aby "obíhala data, ne občan".
V tomto roce je z legislativních důvodů na pracovištích označených Czechpoint možné získat ověřené výstupy z veřejných informačních systémů veřejné správy a to z:
Katastru nemovitostí - výpis listu vlastnictví
- podle čísla listu vlastnictví
- podle čísla popisného
- podle čísla parcely
- částečné výpisy
První stránka 100 Kč, každá další stránka 30 Kč.
Obchodního rejstříku
- úplný výpis
- výpis platných údajů k aktuálnímu dni
První stránka 50 Kč, každá další stránka 30 Kč.
Živnostenského rejstříku
První stránka 50 Kč, každá další stránka 30 Kč.
Výpis z rejstříku trestů
První stránka 50 Kč, každá další stránka 30 Kč.
Výpis z bodového hodnocení
- umožňuje občanům na kontaktním místě veřejné správy zjistit stav trestných bodů (bez bodů ve správním řízení).
Výpis je poskytován z Centrálního registru řidičů vedeného Ministerstvem dopravy, jehož součástí je právě i evidence bodového hodnocení. Tento výpis má pouze informativní charakter pro občany, nenahrazuje výpis z karty řidiče pro styk s úřady. První stránka 50 Kč, každá další stránka 30 Kč.
Vydání ověřeného výstupu ze Seznamu kvalifikovaných dodavatelů
Seznam je veden Ministerstvem místního rozvoje jako součást Informačního systému o veřejných zakázkách. Ministerstvo místního rozvoje do seznamu zapisuje dodavatele, kteří splnili kvalifikaci podle § 53 a § 54 zákona č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách, splnění kvalifikace doložili ministerstvu příslušnými doklady a zaplatili správní poplatek.
Tato služba je především určena firmám a dodavatelům, kteří mají zájem se ucházet o veřejné zakázky. Výpisem ze Seznamu kvalifikovaných dodavatelů tak může dodavatel v zadávacím řízení nahradit doklady prokazující splnění základních a profesních kvalifikačních kritérií.
Zadavatel je povinen výpis ze seznamu uznat, není-li starší více než 3 měsíce. První strana 50 Kč, každá další stránka 30 Kč.
Úřad obce
Svátek
Svátek má Eduard
Internet od KŘIVONET
Pohotovostní služba
Pohotovostní služba pro akutní zdravotní případy
nemocnice Rakovník
+420 313 525 111
všední dny: 16:00 - 20:00,
víkendy a svátky: 8:00 - 12:00